Besøkstallene viser at Kystfort.com passerte taket mitt sist august. PDT_Armataz_01_34
Jeg hadde ikke sjekket statistikk siden mai og dere kan tru jeg ble positivt overrasket!
http://www.kystfort.com/statistikk_mai07.html
Dette viser jo at alle de postene dere legger ut leses i bøtter og spann! Fordi det er Forumet som er vinneren i denne statistikk!
Bra jobbet alle sammen PDT_Armataz_01_37
uten dere hadde kystfort.com havnet langt ned i kjelleren min (der jeg sitter nå).
Mvh
Erik Hårberg
KYSTFORT statistikk August 2007
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- Attachments
-
- European Country for the Month of August 2007.pdf
- de fleste er fra Norge. selvsagt! det er jo et norsk forumet!
- (108.26 KiB) Downloaded 38 times
-
- Traffic and Activity Summary for the Month of August 2007.pdf
- (10.32 KiB) Downloaded 36 times
-
- Pages and Content Summary for the Month of August 2007.pdf
- (35.82 KiB) Downloaded 29 times
-
- Denne statistikken viser samlet hits. Se PDF vedlegg for detaljer.
- statistikk2007_3.jpg (91.3 KiB) Viewed 886 times
Ganske overraskende at Irland ligger på en tredjeplass!
Det hadde jeg aldri tippet ihvertfall!
Erik
Det hadde jeg aldri tippet ihvertfall!
Erik
Ja, de har fightet om den tredjeplassen med tyskland ganske lenge nå.. men Kina vinner i asia
men se opp for Israel! de er på stigende kurs!
Erik H

Erik H
- Attachments
-
- statistikk2007_3oceanic.jpg (37.67 KiB) Viewed 863 times
Når jeg ser nærmere på saken så ser jeg at trafikken fra USA går gjennom Irland...Det er fra USA vi ser endel besøk.
Det som er litt rart er at ingen utlendinger har skjønt at man må bli medlem for å se de fleste bildene. Det er ikke så rart da de ikke kan vite at det skal være bilder der... alt står jo på norsk og bare norsktalende kan se ut ifra teksten at det skulle være et bilde
Og DET er helt greit!
Erik H
Det som er litt rart er at ingen utlendinger har skjønt at man må bli medlem for å se de fleste bildene. Det er ikke så rart da de ikke kan vite at det skal være bilder der... alt står jo på norsk og bare norsktalende kan se ut ifra teksten at det skulle være et bilde
Og DET er helt greit!
Erik H
Hei Erik,Erik H wrote:... alt står jo på norsk og bare norsktalende kan se ut ifra teksten at det skulle være et bilde
Og DET er helt greit!
Erik H
ganske få norsktalende skjønner dette med bildene umiddelbart - for ofte er jo "innlenkede" bilder iblandet - og de vises uansett. Og ganske ofte er der lite følgetekst.
Bare prøv å logge ut og besøk forum "incognito"... PDT_Armataz_01_10
Jeg kunne godt tenkt meg en klarere veiledning som møtte førstegangsbesøkende om fordelene ved registrering - på Norsk ;-)
(Og så burde BOSTED vært obligatorisk ;-) - Legges inn etterpå i "Profil" for de av dere som har "hoppet over" det ved registrering. PDT_Armataz_01_09 )
mvh
KOS

yes sjæf! Du har rett i at det er vanskelig å lese ut i fra teksten.
Versjon 3 av forumet blir bedre på alle punkt. Jeg er sikker på at det kommer flere medlemer når man kan lese at man må være medlem for å se bildene.
Men så var det å mekke sammens versjon 3 da. snart?
Erik H
Versjon 3 av forumet blir bedre på alle punkt. Jeg er sikker på at det kommer flere medlemer når man kan lese at man må være medlem for å se bildene.
Men så var det å mekke sammens versjon 3 da. snart?
Erik H
- werner wernersen
Hei
Helt enig med KOS om at bosted må være obligatorisk, har vel også etterlyst dette i en annen tråd.
Werner
Helt enig med KOS om at bosted må være obligatorisk, har vel også etterlyst dette i en annen tråd.
Werner