Panzer avstandsmåler ?

AT/PAK/MG-Bunkere og FLAK installasjoner samt all uststyr som har med radio, optisk, elektrisk m.m

Moderators: Stutzpunkt, KOS

valla58

Hei igjen Natter !

Er du oppe så seint påen lørdagskveld...her ahr vi en FANTASTISK FIN SOMMERKVELD, og man skal jo; som kjent "ikkje søva bort sumarnatta"..

Jotakk, jeg er ikke sikker på hvem du er, da det er så mange innom her, men jeg sier tusen takk, og igrunnen er hele samlingen basert på tilfeldigheter, og man fåt tips..og noen har hørt om at det muligens ligger noe der...og der...som kansje mange kjenner seg igjen i.

Ja, idèen om en føljetong er jo glimrende..hvis noen gidder å høre på...?

Jo, du har helt rett når det gjelder dette stativet, og denne braketten har jeg laget sjøl, og stativet er noe jeg hadde liggende. Det har vært fastmontert ombord ja. Dette er laget for at Visier-siktet kan demonstreres for virkemåte etc. Jeg hadde det liggende i mange år, uten at jeg visste hva det var.

Her i nabolaget er det ikke mange som har så stor interesse av slike ting, så dette forumet er jo helt fantastisk. Man kommer jo i kontakt med folk som har denne spesialinteressen over hele landet. :)
valla58

God søndagsmorgen alle !

Enda en nydelig dag, med nesten skyfri himmel. Vi har hittil hatt en vidunderlig sommer. :-)

Da dette bildet av justeringspanelet for luftvern dessverre ble uskarpt, har jeg idag tatt et nytt, som erstatter det forrige.

Som sagt, er det noen som har vært borti noe lignende ? :?:
Attachments
100720111086.jpg
100720111086.jpg (1.99 MiB) Viewed 748 times
Post Reply

Return to “Mindre våpen og utstyr”