Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- krokansjefen
Hmmm.. der er jeg desverre så ny at jeg må la ballen gå videre... 

Trond
"I came, I saw, I kicketh ass" -the Duke-
-
Den er riktig.TommyG wrote:Det er vel kanskje denne vi har gitt «kjælenavnet» VF Oslofjorden?Kristoffer wrote:Kjøkøy er riktig sted, men hvilken bunkertype er dette?

Det er vel ingen offisiell betegnelse, kun et kallenavn vi har kommet opp med her inne på forumet, så jeg tror vi får la seieren gå til krokansjefenKristoffer wrote:Den er riktig.TommyG wrote:Det er vel kanskje denne vi har gitt «kjælenavnet» VF Oslofjorden?Kristoffer wrote:Kjøkøy er riktig sted, men hvilken bunkertype er dette?

--
Tommy
Tommy
- krokansjefen
Jeg gir den erbødigst tilbake, Tommy, siden du kom med det riktignok uoffisielle navnet.. Og kanskje mest fordi jeg kun har bilder på lager fra Kjøkøy..TommyG wrote:Det er vel ingen offisiell betegnelse, kun et kallenavn vi har kommet opp med her inne på forumet, så jeg tror vi får la seieren gå til krokansjefenKristoffer wrote:Den er riktig.TommyG wrote:Det er vel kanskje denne vi har gitt «kjælenavnet» VF Oslofjorden?Kristoffer wrote:Kjøkøy er riktig sted, men hvilken bunkertype er dette?

Trond
At det var en etterkrigsbunker tror jeg var ganske lett å se, men det er jo ganske mange plasser rundt om i landet at det norske forsvaret har hatt aktivitet på tuftene av ekstyske anlegg, så det spørs om vi ikke trenger litt flere hint 

--
Tommy
Tommy