Den likte jeg KOS, godt jobba... hehe... Nice

Kai
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Hehe, godt gjort å se denne fra veien - mens en kjører da ;-)bactuz wrote:Litt lenger utover på Skår på vei til Ytraland fikk KOS øye på denne saken på venstre side av veien...
Litt vanskelig å bedømme om dette er bunker eller 'kartoffelbau', så jeg tar gjerne imot synspunkter her.
Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal kalle dette...
Fin tur på søndag i nydelig vårvær ... kommer det mer i tråden mon trobactuz wrote:Nei, vi er ikke ferdige på Skår ennå KOS, det vet vi jo forsåvidt
Å ja.... Det kommer mer i tråden, det skulle da bare mangle etter en så fin og givende tur som vi hadde i vårsolen igårKOS wrote:Fin tur på søndag i nydelig vårvær ... kommer det mer i tråden mon troKOS
Hahahaha... Henning besitter dessverre ikke hekksaksJon-Vegard wrote:Spennende! Ser ut som Henning må en tur inn med hekkesaksa si!!
Å for en jobb ! Å for en spontan glede med så mye 'udasket busk' å gyve løs påbactuz wrote:Her må fagfolk trå til med sertifisert utstyr, og da blir det vel en jobb jeg kun overlater til meg selv denne gangen også![]()
Det ville gjort segHand wrote:OT: Ville det vært dumt å lage seg en form til å støpe kabelsteiner for å pynte litt i hagen? Hva skal man si til ØKH?