Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Hakket på Store Færder rett vest er ganske lett å kjenne igjen, kan både være Tjønneberget og Toraas. Men siden jeg synes å ane en radar mast til høyre i bildekanten går jeg for Toraas på Tjøme
Godt resonert, men feil konklusjon: Den er ikke synlig på bildet, men det er ganske riktig en radarmast bak/til høyre for denne stillingen, som altså befinner seg på TjønnebergetAndersHJ wrote:Hakket på Store Færder rett vest er ganske lett å kjenne igjen, kan både være Tjønneberget og Toraas. Men siden jeg synes å ane en radar mast til høyre i bildekanten går jeg for Toraas på Tjøme

Og der var vi altsåTommyG wrote:Siden det ikke er et kystfort, så får jeg vel gå for Tjønneberget jeg da ;-)

Stillingen er den som er synlig nede til høyre på luftfotoet.
- Attachments
-
- Clip.jpg (743.1 KiB) Viewed 1721 times
Informasjon som ikke deles, går tapt!
Faraday hus?
Mvh
Yngvar
Yngvar
Forsåvidt riktig tenkt. Det er i mine "hjemtrakter" men ikke i nærheten av noe flyplass.
Tenkte kanskje du ville ta det første hintet, med tanke på visse andre tråder du nylig startet her på forumet
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Tenkte kanskje du ville ta det første hintet, med tanke på visse andre tråder du nylig startet her på forumet

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
--
Tommy
Tommy
Denne delvis nedgravde bunkeren som ligger på samme området huset vistnok en hemmelig NATO-stasjon
- Attachments
-
- DSC_9546_v1.jpeg (701.39 KiB) Viewed 1630 times
Last edited by TommyG on 13 Apr 2014 13:27, edited 1 time in total.
Reason: edit:Legge inn bilde :-)
Reason: edit:Legge inn bilde :-)
--
Tommy
Tommy