Tenkte jeg skulle bare legge ut noen nye tall for mars 2008. Det er rundt 25000 hits hver dag. Dvs ca. 500 personer som roter rundt på sidene og forumet.. mest forumet. Det er faktisk 20000 flere hits enn mars 2007.
Gode tall og alt dette har jeg å takke dere dere forum-slitere med. jeg vil jobbe videre med å legge ut mer informasjon om kysfort norge og håper der kommer flere forum medlemmer etterhvert.
Jo flere forummedlemmer jo mer informasjon vil dukke opp! Dette er jo gledelig, men på den annen side er vi nødt til å holde tilbake de bildene og informasjonen som gjør at det kommmer folk å tar med seg ting og tang. Dette problemet har alltid eksitert, men vi trenger ikke å gjøre det lettere for slike røvere.
Det er ikke umulig at kystfort.com passerer en million hits i løpet av april eller mai. På samme tidspunkt vil forumet også passere 10000 innlegg og da trur jeg det er på høy tid på en liten feiring. Denne legger vi til Bunkertouren på Austrått fort 6-8 juni. Håper mange melder seg på denne turen og særlig de som har skrevet en del innlegg på forumet.
Mvh
Erik Hårberg
KYSTFORT statistikk Mars 2008
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- Attachments
-
- statistikk_mars2008.jpg (60.53 KiB) Viewed 582 times
-
- statistikk_mars2008b.jpg (55.48 KiB) Viewed 582 times
- Benjaminsen
Gratulerer, dette er bra besøk.
Men sånn er det med gode sider (og forum). Har man litt "sære" interesser og kan lære noe (eller mye) nytt, så blir de sidene ofte besøkt.
Hvor mange har totalt sett vært innom sidene?
Men sånn er det med gode sider (og forum). Har man litt "sære" interesser og kan lære noe (eller mye) nytt, så blir de sidene ofte besøkt.
Hvor mange har totalt sett vært innom sidene?
Tarjei wrote: Noen tanker om hva denne store "Unresolved" andelen kommer av?
Ellers så er det vel bare tilfeldig at noen fra asia kommer innom nettsida... ellers så er det vel noen kystfort-medlemmer som er på ferie?What is an "Unresolved Numerical Address"? top
Every computer connected to the Internet must have an address. This address may be a human-friendly domain name, or a numerical address. The numerical address is mandatory; however, not all numerical addresses have an associated domain name. If a numerical address does not have an associated domain name it's considered "unresolvable." The most common occurrence of an unresolvable numerical address stems from users who connect to the internet using dial-up modems through their telephone lines.
In the monthly statistics generated from your log file information, you will find the names of computers that spoke to your web host and retrieved your web pages. Some of these were not assigned domain names, only numerical IP's. These will be flagged as unresolved numerical addresses within your stats.
Vet ikke hvor mange som har vært innom nettstedet siden den startet, men det er ikke så viktig. Det som er viktig er dagens brukere fra norge. Jeg er ikke helt glad i engelsk på disse sidene, men tillater det hvis det ikke blir mer enn av og til. Vil man ha en dialog på engelsk så bruker man Axis forumet.
Erik H