Jah, samme her, laffen var bare noe man skrev i farta, kanskje det kan endres til Thomas L ?
Thomas
Brukernavn 45191001
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Søknad godkjentDerfor vil jeg gjerne søke admin om navne endring

Da er Federal79 blitt til Tom E heretter.
Det blir kanskje litt feil å "tvinge" folk til å gjøre noe for å bli med på et åpent forum... Synes selv det er dumt at ikke folk legger inn minimum hvilket fylke de bor i. Tror det er mange som rett og slett overser dette under registreringsprosessen. Så finnes det dem som ikke vil opplyse om hvor de bor...
På forum med tvungen registrering finner man derfor mye rart som " John Doe in Nowhereland" eller "Andeby" og hele vitsen faller bort.
Hva navn angår så er det en personlig sak, men enig i at tallkombinasjoner kan slå ut uheldig i gitte situasjoner....
Ble selv kastet ut fra VGD pga brukernavnet "Junker 88" ;-)
Mvh
Erik E
- Jon-Vegard
Ja, du vet; "Alt skal jo skje så fordømrade fort nå for tida".
Enig i at man på ett seriøst forum bør ha ett seriøst navn. Eller er det noen som er redde for noe? Ved å bruke fornavn og by så er det allikevel ikke så enkelt å finne ut hvem det er. I Drammen er det "bare" ca 60000 innbyggere. Så hvis noen er interessert i å finne ut hvem jeg er, så er det bare å sette i gang. Men, er vi som de aller fleste av oss, seriøse, så er det bare å sende en PM, så svarer vi!
ha en riktig fin helg alle sammen.
Enig i at man på ett seriøst forum bør ha ett seriøst navn. Eller er det noen som er redde for noe? Ved å bruke fornavn og by så er det allikevel ikke så enkelt å finne ut hvem det er. I Drammen er det "bare" ca 60000 innbyggere. Så hvis noen er interessert i å finne ut hvem jeg er, så er det bare å sette i gang. Men, er vi som de aller fleste av oss, seriøse, så er det bare å sende en PM, så svarer vi!
ha en riktig fin helg alle sammen.
Mvh.
Jon-Vegard
Jon-Vegard
Kjekt med nytt nick 

Flora krigshistorielag