Veldig fin bunker - ble overrasket over hvor god tilstanden var, og ikke minst hvor mye stål man har brukt her. Bildene yter nok ikke objektet rettferdighet - må nok skaffe meg bedre blitz og lommelykt... (vurderer også et nytt fotokursTommyG wrote:Flotte bilder. Morsomt å se hvordan en litt mer originalt «innredet» M120 enn den på Tarva ser ut.

Ja, man skulle absolutt hatt bedre tid - en rekker på ingen måte over alt ila noen timer... Spesielt kjedelig å ikke bli "ferdig" på disse stedene som ligger såpass langt unna hovedveienTommyG wrote:Nesten så man får lyst til å hive seg i bilen og ta en uke eller to med bunkerutforsking nordover

Må nesten tilbake en gang for å se resten (ikke minst de øvrige to batteriene på øya), men det spørs om motivasjonen er der neste gang jeg kjører forbi, kontra å besøke andre usette steder.
Jepp. Alt er åpent ja. Virker som man har ryddet ut mye skrot den senere tid, og at arbeidet pågår fremdeles (fant en trillebår og noen kjeledresser i et av rommene).TommyG wrote:Står alt her åpent og fritt tilgjengelig?
NB: Husk på at tidevannet kommer fort når du er på Stranden (jeg rakk så vidt over tørrskodd på tilbaketuren