henviser til den linken.
lurte på om at det fantes et fort i klævold,
litt utafor vadheim i høyanger kommune.
lurer også på om det er noen som vet noe om dette?

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Hvis noen finner et biblotek i nærheten så kan man kanskje finne mer info.ble i mars 1943 satt opp som divisjonsbatteri på klevold ved Vadheim i Sognefjorden. Batteriet gikk over til hærkystarteleri som HKB 17/981 i august 1944. I februar 1945 ble batteriet demontert og sendt til Flostadøya ved Arendal som erstatning for batteriet der, som ble demontert og sendt ut av landet i August 1944.
Hei Jens Ole. Dette var veldig kjekt å lese! Ein du bør snakke med er Knut Åland i Fylkeskommunen, han kan hjelpe deg å søke fylkeskommunale midler. Trur ein grei start på eit slikt arbeid kan vere å kartlegge kva som var av anlegg og litt historikk rundt dei, Kjell Ragnar Berge kan sikkert gje deg mange svar. Når det gjeld graving og tilrettelegging av krigsminna kan du sjå på kva som er gjort her i Florø. Lammetun og Rugsundøy er også tilrettelagt for besøk. I Måløy held Terje Sølvberg på med eit "Måløyraidmuseum", meinar også det er eit prosjekt på gang på stadlandet (kjerringa), eit "radarmuseum".Det trengst økonomiske og menneskelege resursar og eg er tek imot gode forslag på korleis slike ting kan påbegynnast og gjennomførast.
I den private reguleringsplana for området går det fram at det vert hyttebygging også, men eg trur det er mogeleg å ha to tankar i hovudet her. Som grunneigar lyt ein tenkje litt økonomi også, men eg skjønar skepsisen. Uansett er det mitt ynskje å gjere noko positivt med området og i fyrste omgang må øydeleggande rot og "tresystem" fjernast. Eg har søkt kommunen om sokalla "SMIL-midlar" til dette prosjektet, så får vi sjå.Knut Ø. wrote:Hei Jens Ole, velkommen. Det var gode nyheter. Så det eg har høyrt om sanering til fordel for hytter er berre rykter? Håpar det...