Attachment Display Order
Jeg har endret på hvordan man legger inn bilder. Nå er det slik at det første bildet du legger inn kommer øverst.. ikke nederst som det har vært i det siste. vi prøver dette.
Erik H
Attachment Display Order
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Legger merke til at når man trykker "preview" så kommer bildene inn i samme rekkefølge som man legger de inn. ( det første bildet du la inn kommer sist)
Når man trykker "OK" så blir det riktig. Det første bildet du legger inn kommer først.
Erik H
Når man trykker "OK" så blir det riktig. Det første bildet du legger inn kommer først.
Erik H
For slike som meg som har en noe begrenset hastighet er jo det en fordel om man ligger in en max bredde på bildene f.eks 800 dpi, og en størrelse som ikke overstiger 150-200kb. Er en del tråder her på forumet som jeg ikke bryr meg om å prøve å få sett på.
Paul S.
Paul S.
Begrenset størrelse er alltid i tankene, jeg har bare ikke funnet ut om dette kommer til å lage katastrofe for de bildene som allerede er lagt ut.
Erik H
Erik H
Hensikten med "fri" bredde og opp til 2 mb bilde var at jeg i utgangspunktet ikke ønsket å ekskludere de som ikke var så flink til komprimere bildene i utgangspunktet. Trur dette har gjort det lettere for mange at jeg har hatt en slik fri grense og jobben med å ta resize bildene tar jeg.. til en hvis grense.
Erik H
Erik H
Jo, jeg er med på den. En forsiktig hentydning hadde kanskje gjort seg, teksten under add an attachment er vel grei å endre på, såvidt jeg husker? Er jo fint å ha muligheten til å laste opp høyoppløselige bilder, så klart.Erik H wrote:Hensikten med "fri" bredde og opp til 2 mb bilde var at jeg i utgangspunktet ikke ønsket å ekskludere de som ikke var så flink til komprimere bildene i utgangspunktet. Trur dette har gjort det lettere for mange at jeg har hatt en slik fri grense og jobben med å ta resize bildene tar jeg.. til en hvis grense.
Erik H
Sindre