Attachment Display Order

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Erik H
Site Admin

Attachment Display Order

Jeg har endret på hvordan man legger inn bilder. Nå er det slik at det første bildet du legger inn kommer øverst.. ikke nederst som det har vært i det siste. vi prøver dette.

Erik H
Knut Ø.

Flott, så treng ein ikkje tenke omvendt når ein skal legge inn bilder :)
Erik H
Site Admin

Legger merke til at når man trykker "preview" så kommer bildene inn i samme rekkefølge som man legger de inn. ( det første bildet du la inn kommer sist)

Når man trykker "OK" så blir det riktig. Det første bildet du legger inn kommer først.

Erik H
KOS
Moderator

... og tråder som er opprettet på "gamlemåten" er nå omsnudd PDT_Armataz_01_03

Men, men - det er vel bare å gå gjennom å rette der rekkefølgen er viktig, eller tekst henviser f.eks. til første bilde...

mvh
KOS
Paul S.

For slike som meg som har en noe begrenset hastighet er jo det en fordel om man ligger in en max bredde på bildene f.eks 800 dpi, og en størrelse som ikke overstiger 150-200kb. Er en del tråder her på forumet som jeg ikke bryr meg om å prøve å få sett på.
Paul S.
Erik H
Site Admin

Begrenset størrelse er alltid i tankene, jeg har bare ikke funnet ut om dette kommer til å lage katastrofe for de bildene som allerede er lagt ut.

Erik H
Sindre

Ville ønsket meg begrensning i pixler, f.eks. 800 pixler i bredde er en fin grense. Utrolig irriterende å få opp bilder som er tre ganger så bred som skjermen...
Sindre
Erik H
Site Admin

Hensikten med "fri" bredde og opp til 2 mb bilde var at jeg i utgangspunktet ikke ønsket å ekskludere de som ikke var så flink til komprimere bildene i utgangspunktet. Trur dette har gjort det lettere for mange at jeg har hatt en slik fri grense og jobben med å ta resize bildene tar jeg.. til en hvis grense.

Erik H
Sindre

Erik H wrote:Hensikten med "fri" bredde og opp til 2 mb bilde var at jeg i utgangspunktet ikke ønsket å ekskludere de som ikke var så flink til komprimere bildene i utgangspunktet. Trur dette har gjort det lettere for mange at jeg har hatt en slik fri grense og jobben med å ta resize bildene tar jeg.. til en hvis grense.

Erik H
Jo, jeg er med på den. En forsiktig hentydning hadde kanskje gjort seg, teksten under add an attachment er vel grei å endre på, såvidt jeg husker? Er jo fint å ha muligheten til å laste opp høyoppløselige bilder, så klart.
Sindre
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”