Dette er innlegg nr. 400 og en liten tilbakeblikk på de 6 måneder kystfort.com har vært aktiv.
Den store aktiviteten på forumet startet for noen måneder siden, men det har vært litt stille i det siste. Vi har hatt mange nye medlemer, en stund var det flere medlemer pr dag enn det var innlegg!
Det tar selvsagt tid å bygge opp en skikkelig internettsiden om kystfort og enda lengre med et forum. Dette er bare starten og jeg ser fram til nye seks måneder med flere innlegg, artikler og medlemer.
Forumet vil i løpet av kort tid skifte plass fra kommunikasjon.net til kystfort.com. Forumet var egentlig bare en test, men så kom det helt tilfeldig noen medlemer og man tenkte ikke så mye på hvilken server forumet var på, men jeg ser nå at det er bedre at den ligger på kystfort.com (skulle egentlig bare mangle).
Planene fremover er å lage linker til alle kystfort sider i norge.. og utlandet etterhvert.
Det vil komme flere artikler. Erik E har gitt meg lov til å oversette hans glimrende M19 artikkel til norsk. Skal også tegne en illutrasjon over dette.
Noe jeg gleder meg til.
Etterhvert som sidene og forumet vokser håper jeg også at flere kan sende inn artikler, bilder, kart og illustrasjoner. Det er så mye informasjon om kystfort, men vanskelig å få tak i fordi kystfortenen var spredd ut over vår lange kyst. Hjelp til hvis du kan. Har du informasjon så skriv bittelitt om dette og send inn!
Send meg også en mail på erik (alfakrøll) kystfort.com hvis det er noe du mener mangler på sidene eller forumet. For tiden er kystfort bare en hobby og det er begrenset hvor mye tid man kan bruke på dette, men ser fram til 400 nye innlegg!
Erik Hårberg
Ps: sitat fra werner wernersen
Så at jeg hadde flere innlegg en Erik E et lite øyeblik og var strålende fornøyd med det, men nå havner jeg i bakleksa så det synger.
må nok komme meg mere på banen ser jeg.
Werner! vi stoler på at du innhenter Erik E!