Vi feirer 50 innlegg!

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Erik H
Site Admin

50 innlegg er selvfølgelig en dråpe i havet hvis man ser på andre forum rundt om på internett, men her har vi en felles kommunikasjonsplattform hvor vi diskuterer og deler informasjon om tyske installasjoner fra krigen. Som jeg har sagt tidligere, er det lettere å kommunisere på norsk når temaet er så snevert som tyske installasjoner fra krigen.

Mest viktig er kontakten med personer vi ellers ikke ville ha blitt kjent med og det tror jeg gjelder for mange av medlemmene. Med flere innlegg og medlemmer vil kystfort-forumet bare vokse, og mer informasjon vil bli tilgjengelig! Den norske kyst er langsstrakt og alle som har informasjon om selv den minste bunker er velkommen til å poste dette her på kystfort.com

Med den farten vi har hatt den siste uken, blir det nok ikke lenge til artikkel nr. 100! :D
Even H

.
Last edited by Even H on 14 Jan 2019 19:23, edited 1 time in total.
Erik H
Site Admin

Jeg trudde 100 innlegg ville være langt unna da jeg skrev happy 50, men med flere medlemmer så blir det flere og flere innlegg og temaer. Lurer på når det er mest aktivitet på forumet, vinter, vår, sommer eller høst?
werner wernersen

Så at jeg hadde flere innlegg en Erik E et lite øyeblik og var strålende fornøyd med det, men nå havner jeg i bakleksa så det synger.
må nok komme meg mere på banen ser jeg.

Werner
Erik H
Site Admin

Det var bare to dager siden jeg skrev om "50 innlegg". Nå er vi over 100. Det tyder jo på at vi er skikkelig sultne på dette området. Alle har noe å komme med og det er flott. Jeg var i tvil om jeg skulle lage et forum eller ikke da jeg fikk lite respons til å begynne med (men så spurte jeg folk som kanskje hadde andre interesser :mrgreen: )

Over 100 innlegg på få uker (ja da regner jeg ikke med det året den lå brakk på sidene mine uten link til forumet). Dette er virkelig positivt og dette inspirerer virkelig til å ta hobbyen til nye høyder.
Even H

.
Last edited by Even H on 14 Jan 2019 19:24, edited 1 time in total.
werner wernersen

Var vel 150 innlegg??

Werner
Erik H
Site Admin

Ja. nå er det bare morsomt. jeg trur vi beholder denne tråden slik at vi kan flire av den ved en senere anledning :D
Erik H
Site Admin

Dette er innlegg nr. 400 og en liten tilbakeblikk på de 6 måneder kystfort.com har vært aktiv.

Den store aktiviteten på forumet startet for noen måneder siden, men det har vært litt stille i det siste. Vi har hatt mange nye medlemer, en stund var det flere medlemer pr dag enn det var innlegg!

Det tar selvsagt tid å bygge opp en skikkelig internettsiden om kystfort og enda lengre med et forum. Dette er bare starten og jeg ser fram til nye seks måneder med flere innlegg, artikler og medlemer.

Forumet vil i løpet av kort tid skifte plass fra kommunikasjon.net til kystfort.com. Forumet var egentlig bare en test, men så kom det helt tilfeldig noen medlemer og man tenkte ikke så mye på hvilken server forumet var på, men jeg ser nå at det er bedre at den ligger på kystfort.com (skulle egentlig bare mangle).

Planene fremover er å lage linker til alle kystfort sider i norge.. og utlandet etterhvert.

Det vil komme flere artikler. Erik E har gitt meg lov til å oversette hans glimrende M19 artikkel til norsk. Skal også tegne en illutrasjon over dette.
Noe jeg gleder meg til.

Etterhvert som sidene og forumet vokser håper jeg også at flere kan sende inn artikler, bilder, kart og illustrasjoner. Det er så mye informasjon om kystfort, men vanskelig å få tak i fordi kystfortenen var spredd ut over vår lange kyst. Hjelp til hvis du kan. Har du informasjon så skriv bittelitt om dette og send inn!

Send meg også en mail på erik (alfakrøll) kystfort.com hvis det er noe du mener mangler på sidene eller forumet. For tiden er kystfort bare en hobby og det er begrenset hvor mye tid man kan bruke på dette, men ser fram til 400 nye innlegg!

Erik Hårberg

Ps: sitat fra werner wernersen
Så at jeg hadde flere innlegg en Erik E et lite øyeblik og var strålende fornøyd med det, men nå havner jeg i bakleksa så det synger.
må nok komme meg mere på banen ser jeg.
Werner! vi stoler på at du innhenter Erik E!
Last edited by Erik H on 27 Jul 2007 3:05, edited 1 time in total.
Erik H
Site Admin

Endelig litt jul og endelig litt tid til å sette seg ned for å ta opp gamle prosjekter eller bøker som har støvet ned.

Foruten noen små turer til kystfort her og der (takket være den milde vinteren vi har i Trøndelag :D ) så kommer jeg mer eller mindre til å pusse på forumet...websida osv osv.

Det blir iallefall litt tilbakeblikk på tidligere innlegg for å se om alle fikk bra svar og om enkelte innlegg trenger litt mer påfyll.. uansett så blir det koselig lesing selv om jeg vet det ligger noen bøker under juletreet som skal leses.

Det er ikke umulig at vi kan nå 1000 innlegg før nyttår.. og skulle vi ikke klare det så håper jeg vi klarer det før slutten av januar som er "fødselsdagen" til forumet :mrgreen: ,det er iallefall 900 flere enn hva spådomen var for snart ett år siden!

Forum til 1000 i romjula klinger ganske så bra :D

Erik Hårberg
werner wernersen

Hei

Julen er jo en stille og stort sett en rolig tid der en får tid til å gjøre det som var planen hele høsten, nå flytter jeg endelig inn i min egen lille hule, men ser allerede nå at den blir liten.

Satser på å få postet litt av vært når jeg kommer igjenom haugene med papirer som ligger å venter på meg.

God jul til alle på Kystfort.

Werner
Erik H
Site Admin

vi feirer 2000 innlegg PDT_Armataz_01_40

denne tråden "vi feirer 50 innlegg" er ganske så bra.. verd å ta vare på da den viser hvor mange viktige milestones vi har passert. 2000 er ikke dårlig!

Erik H
werner wernersen

Hei

inne å mimrer litt, ser ut som om vi rekker 3000 i løpet av denne uken, Erik.

Og ja jeg har havnet skikkelig i bakleksa i forhold til dere Erikene.

Werner
Erik H
Site Admin

Med dette så poster jeg nr. 3000. selv har jeg nøyaktig skrevet 600. Erik E har også nettopp passert meg og ligger på 620 innlegg. KOS er en av de ny medlemene som har mye å skrive om ...han haler innpå!

Jeg er veldig fornøyd med utviklingen og håper vi kan fortsette denne positive tråden. :D

Erik H
Erik E
Site Admin

Joda.... Du skal ha takk for forumet Erik :-)
Håper den positive tonen og utvikligen fortsetter!

Savner selv flere aktive medlemer, for det er jo helst den "faste gjengen" på 8-10 stykker som holder liv i forumet. Vi skulle også fått "headhuntet" medlemer til de kategoriene som ikke sviver så bra enda, så alle som leser dette får spre ordet!

Mvh
Erik E
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”