1/32 Messerschmitt Bf110C-7

Når været eller årstiden gjør det vanskelig å være ute er det hyggelig med en hobby hvor man kan være inne. Post dine bilder, tips og råd.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
rhandber
Posts: 597
Joined: 08 Jan 2008 1:50
Location: trondheim

http://shop.smallsize.no/product_info.p ... b041e450b8

endelig ferdig med bygginga av flyet, småsparkling og pussing gjenstår før maling, flere bilder følger etterhvert :)
MVH

Roar Handberg
_________________
User avatar
Arquebus
Posts: 1033
Joined: 23 Jun 2007 21:41

rhandber wrote:h
endelig ferdig med bygginga av flyet, småsparkling og pussing gjenstår før maling, flere bilder følger etterhvert :)
Sysler så smått med modeller, ble litt nysgjerrig hvordan man sparkler en slik plastmodell? Har du noen finishtips til oss hobbymodellmakere på forumet?
Björn
Posts: 158
Joined: 10 Nov 2007 13:57
Location: Stockholm

Er det rimelig att modellen koster nesten 900Nkr?
Det umulige klarer jeg av, mirakler tar litt lenger tid.
Hoper dere skjönner "Svorsk"
rhandber
Posts: 597
Joined: 08 Jan 2008 1:50
Location: trondheim

heisann :)

jeg bruker bare veldig finkornet sparkel i slike tuber. Så må du bruke det fineste sandpapire du kan få i, slik at du ikke får riper. Fyller du igjen ei lita sprekk, så sørg for å ha litt på siden av sprekka også, slik at når du pusser og pusser deg ned til plasten så vet du at det som var sprekk blir gjevnt med resten :)
MVH

Roar Handberg
_________________
rhandber
Posts: 597
Joined: 08 Jan 2008 1:50
Location: trondheim

Björn wrote:Er det rimelig att modellen koster nesten 900Nkr?
Får den kanskje bittelitt billigere hvis du bestiller fra utlandet, men da må du plusse på frakt osv, så trur innsparinga er minimal. Nå skal det sies at dette byggesettet er litt spesiellt med tanke på skala og detaljenivå, du kan nok få disse billigere uten at jeg har sjekka. ;)
MVH

Roar Handberg
_________________
Post Reply

Return to “Modellbygging”