Ny på forumet

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
AndersHJ

Hei mitt navn er Anders. Jeg er nylig registrert på forumet og vil være så høflig at jeg presenterer meg. Jeg er 46 år og bor i Bærum og har i alle år vært interessert i kystfort og befestninger. Denne interessen har ligget i dvale i mange år men ble vekket til livet igjen etter ett besøk hos Tjøme historielag og Toraas venner. Fant da dette forumet som inneholder ett vell av fine bilder og lokalkunnskap. Mine kunnskaper begrenser seg til Oslo området, Vestfold (spesielt Tjøme) og litt nedover mot Kristiansand. Etter om lag 15 års fartstid i forsvaret har jeg også besøkt de fleste bunkere i Oslo området i tjeneste øyemed.

Driver nå og tegner bunkere i 3D Sketchup og trenger litt hjelp (Se egen post under regelbau)

Mvh
Anders
KOS
Moderator

Velkommen til Kystfort.com|Forum Anders :D

Du er nok kommet til rett plass nå PDT_Armataz_01_18

mvh
KOS
 Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
 X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet :bra:
Erik H
Site Admin

Hei og velkommen til Kystfort! fint vi kunne vekke deg fra dvalen :D

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Kystvakta

Heisann....., får vel presentere meg jeg også da...
Oppdaget nettopp dette forumet, og siden jeg bruker alt for mye tid på tre andre fora, blir det vel ikke spesiellt godt mottatt i heimen PDT_Armataz_01_09

Jeg heter Svein, er 47 år og bor på nord-vestlandet. Det er i hovedsak skipsfart og luftfart (er privatflyger) som opptar meg, men krigens dager interesserer meg også.

Har vel ikke så veldig mye å bidra med her, men leser gjennom de fleste trådene og kan vel komme til å skrive en kommentar eller fler om jeg finner på det.
Det som i første omang fenget her var avd. for flyplasser og Luftwaffe-anlegg, og spesiellt Gossen-tråden.
Min eneste befatning med Gossen er erfaringen med at dagens rullebane blir veeeldig kort for take-off...., eller er det meg som er for tung... PDT_Armataz_01_14 ...., hvem vet.
Ser fram til mange gode kaffekopper foran pc'n og forumet i vintermørket!!
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”