Hei
Sliter litt for tiden med å sende PM. Får følgende melding:
Generell feil
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Får av og til beskjed om dette når jeg poster på tråder også. Har også lagt merke til at siden har vært litt ustbailt og treg i det siste. Er det bare jeg som har merket dette?
Problemer med posting av PM og på tråder
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Torstein E
If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
Jo jeg har hatt en del jeg og......
Men så langt kun ved posting i "Rogaland" seksjonen.
Erik
Men så langt kun ved posting i "Rogaland" seksjonen.
Erik
Hei.
Det stemmer at det er blitt litt bug i det siste. Vet ikke helt hva det er, men farli er den iallefall ikke. Beskjeden blir sendt uansett (fikk 5 PM fra samme person.. så den kommer nok fram.
Kan bare beklage.. skal snakke med support på domene imorgen
Erik H
Det stemmer at det er blitt litt bug i det siste. Vet ikke helt hva det er, men farli er den iallefall ikke. Beskjeden blir sendt uansett (fikk 5 PM fra samme person.. så den kommer nok fram.
Kan bare beklage.. skal snakke med support på domene imorgen
Erik H
Hei
Litt av problemet er jo at når feilmeldingen kommer, legger posten seg heller ikke i utboksen. Og da blir det fort sendt flere for å være sikker. PDT_Armataz_01_04
Litt av problemet er jo at når feilmeldingen kommer, legger posten seg heller ikke i utboksen. Og da blir det fort sendt flere for å være sikker. PDT_Armataz_01_04
Torstein E
fikk du sjekket opp i problemet med posting av PM og tråder i dag? Får fortsatt feilmelding når jeg prøver å sende PM. Litt vanskelig å se om den er sendt når det ikke legger seg melding i "utboksen" heller.
Torstein E
Da har jeg gjort noen endringer. Håper det ikke kommer flere feilmeldinger... si ifra hvis noen får en feilmelding. Isåfall vil det ikke bli fikset før mandag.
Erik H
Erik H
Dette problemet er fremdeles ikke løst, men som mange har erfart så kommer meldingen uansett gjennom. Vi får bare leve litt lengre med sykdommen til rette medisin er funnet.
Erik H
Erik H
Svar fra "deep-support"... det skal bli bedre!
Erik HVi benytter et såkalt "wrapper script" for å logge og telle alle mailutsendelser fra skript på Linux-klyngen. De to siste dagene har vi jobbet med å sette opp ny loggeserver, noe som fører til at wrapperscriptet ikke får kontakt med loggebasen og returnerer status 1 før det kaller opp programmet som sender mailen. Det er mulig PHP-maileren leser denne statuskoden og (korrekt) oppfatter at noe gikk galt. Men mail blir som du sier sendt selv om loggeskriptet feiler gunnet problemer med databasen. Vi regner med å få opp ny loggeserver i løpet av uken. Dersom dere fortsatt får disse meldingene ut i neste uke, får dere ta kontskt igjen, så skal vi kjøre mer omfattende debug u vårt miljø.