Det er nylig utgitt et lite hefte på 20 sider om kystfortet på Dønna som kan kjøpes fra kommunen. Koster 100,- + ekspedisjonsgebyr på 20,- om man ikke kan hente det selv på kommunen.
http://www.servicetorget.no/fylker/nord ... ommune.htm
Inge S
Dønna under Hakekorset
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet
X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet

Bestilte før jul. Har ikke hørt noe ennu..Gronsvik wrote:Det er nylig utgitt et lite hefte på 20 sider om kystfortet på Dønna som kan kjøpes fra kommunen. Koster 100,- + ekspedisjonsgebyr på 20,- om man ikke kan hente det selv på kommunen.
http://www.servicetorget.no/fylker/nord ... ommune.htm
Inge S
Sigfred R.
Om det tar litt tid kan du se om du får fatt i Årbok for Helgeland 2009 på det lokale biblioteket. Der har samme forfatter skrevet en artikkel på 16 sider om jeg ikke husker helt feil. Sikkert omtrent det samme som ble skrevet i heftet.Bestilte før jul. Har ikke hørt noe ennu..
Inge S
Du bør kanskje purre på dem da - jeg fikk heftet i dag, etter at jeg sendte mail den 6. januar.RasmusTerne wrote:Bestilte før jul. Har ikke hørt noe ennu..
Sigfred R.
En liten korreksjon: Med vedleggene er heftet på 40 sider.Gronsvik wrote:Det er nylig utgitt et lite hefte på 20 sider om kystfortet på Dønna
Lite opplag (kun 500), så man bør vel kjenne sin besøkelsestid...
Er det bare tilfeldig at Dønna og Tjøme i 2009 gir ut nye utgaver av denne type hefter som begge opprinnelig ble laget for bruk i ungdomsskolen i 1995? Er det noen form for "kampanje" eller aktuelt fokus i skolen? Kan vi vente tilsvarende hefter fra andre kommuner også..?
Det er nok tilfeldig ja tror jeg. Det gikk to dager fra jeg bestilte til jeg mottok, så hvis det går ukesvis etter bestilling og man ikke mottar noe bør man purre på.Er det bare tilfeldig at Dønna og Tjøme i 2009 gir ut nye utgaver av denne type hefter som begge opprinnelig ble laget for bruk i ungdomsskolen i 1995?
Inge S
Heftet ankommet. Var vel ikke så mye nytt, bortsett fra "tidsvitnene", men kjekt å ha.Gronsvik wrote:Det er nok tilfeldig ja tror jeg. Det gikk to dager fra jeg bestilte til jeg mottok, så hvis det går ukesvis etter bestilling og man ikke mottar noe bør man purre på.Er det bare tilfeldig at Dønna og Tjøme i 2009 gir ut nye utgaver av denne type hefter som begge opprinnelig ble laget for bruk i ungdomsskolen i 1995?
Inge S
Sigfred R.
-